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6 Adjustments We Thought Google Would Make to web optimization However They Nonetheless Have not – Whiteboard Friday


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6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimization But They Still Have not – Whiteboard Friday
Make Search engine optimisation , 6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimization But They Still Haven't - Whiteboard Friday , , 4rru_rysznY , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY , https://i.ytimg.com/vi/4rru_rysznY/hqdefault.jpg , 39491 , 5.00 , From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor textual content inside a hyperlink, there are a number of areas the place we ... , 1406666114 , 2014-07-29 22:35:14 , 00:11:26 , UCs26XZBwrSZLiTEH8wcoVXw , Moz , 155 , , [vid_tags] , https://www.youtubepp.com/watch?v=4rru_rysznY , [ad_2] , [ad_1] , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY, #Thought #Google #website positioning #Havent #Whiteboard #Friday [publish_date]
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From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor textual content inside a link, there are several areas where we ...
Quelle: [source_domain]


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  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die allerersten Suchmaschinen im Netz an, das frühe Web zu erfassen. Die Seitenbesitzer erkannten schnell den Wert einer bevorzugten Listung in den Ergebnissen und recht bald entstanden Einrichtung, die sich auf die Verbesserung professionellen. In den Anfängen erfolgte die Aufnahme oft über die Übertragung der URL der speziellen Seite bei der verschiedenen Suchmaschinen im WWW. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Kritische Auseinandersetzung der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Webpräsenz auf den Web Server der Recherche, wo ein weiteres Software, der bekannte Indexer, Informationen herauslas und katalogisierte (genannte Wörter, Links zu anderen Seiten). Die späten Versionen der Suchalgorithmen basierten auf Infos, die dank der Webmaster auch vorhanden werden, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Suchmaschinen wie ALIWEB. Meta-Elemente geben einen Eindruck mit Inhalt einer Seite, gewiss stellte sich bald herab, dass die Benutzung dieser Details nicht solide war, da die Wahl der genutzten Schlagworte durch den Webmaster eine ungenaue Präsentation des Seiteninhalts reflektieren kann. Ungenaue und unvollständige Daten in den Meta-Elementen konnten so irrelevante Seiten bei speziellen Suchen listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller verschiedenartige Punkte innerhalb des HTML-Codes einer Seite so zu steuern, dass die Seite richtiger in Ergebnissen gelistet wird.[3] Da die damaligen Suchmaschinen sehr auf Faktoren abhängig waren, die allein in den Händen der Webmaster lagen, waren sie auch sehr instabil für Abusus und Manipulationen im Ranking. Um gehobenere und relevantere Resultate in Suchergebnissen zu erhalten, musste ich sich die Inhaber der Suchmaschinen im Netz an diese Rahmenbedingungen einstellen. Weil der Riesenerfolg einer Suchseite davon abhängt, besondere Suchresultate zu den gestellten Suchbegriffen anzuzeigen, vermochten unpassende Ergebnisse dazu führen, dass sich die Mensch nach anderweitigen Entwicklungsmöglichkeiten zur Suche im Web umschauen. Die Auflösung der Internet Suchmaschinen fortbestand in komplexeren Algorithmen fürs Ranking, die Aspekte beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur nicht gerade leicht lenkbar waren. Larry Page und Sergey Brin generierten mit „Backrub“ – dem Stammvater von Die Suchmaschine – eine Recherche, die auf einem mathematischen Matching-Verfahren basierte, der anhand der Verlinkungsstruktur Webseiten gewichtete und dies in den Rankingalgorithmus eingehen ließ. Auch sonstige Suchmaschinen im Internet bezogen bei Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. in Form der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Yahoo search

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17 thoughts on “

  1. What Ive found is that it's not so much the topical backlinks but the anchor texts to the websites that link to your site. EG. if the botany website has "garden resource" related anchors in it's backlinks, i've found it to send more juice as opposed to if the site so happened to have general backlinks. So basically, aged tier 2 anchors have a major effect.

  2. Re #1 I'm not sure google has got the whole relevance thing down yet!

    Here is why, do a site:yourdomain search on pretty much any domain, look at the results, next to the green url is a green arrow click on that and you will see, cached and share on all pages and just occasionally "similar"

    There is no logical reason why google adds the similar option to one page and not another where two pages from the same site are somewhat identical in structure and content, Imagine a site about motor vehicles, with a category page about cars and another page about buses, one would expect that either both pages have a similar link or both do not, their is no logic in one having it and the other not. 

    Would be interesting to see if anybody here has any idea why google is adding a similar link to some pages and not to others?

    It could quite possibly be that googles "similar algorithm" just don't work too well and explains #1 in your video.

    "Just for the record the the "similar link" on certain pages is constant, I monitor a few sites and the pages that have them are always the same" I also do not see pages without it suddenly getting them. It may be they are updated during some animal update uniquely.

  3. In terms of casinos, I've noticed fewer organic results on the first page overall for some of the most competitive terms. I just searched for "sportsbook" on Google, signed in and not signed in, and both times got only 7 results on that first page. No knowledge graph or any type of vertical results.

    And of the 7 results, one is an exact match sportsbook, one is Wikipedia, one is reddit, and the other 4 are for only 3 actual sportsbooks (1 site has 2 listings).

    I've been watching this results page since 2010 and it's evolved from 10 links to its current 7, which it's been at since at least late 2012.

    Maybe for the "dark PPC" SERPs, Google's approach is shortening these results pages drastically (at least in the US where sports betting is illegal). This used to be a hyper-competitive keyword with a lot of shifting results, but it's stagnated since 2012.

  4. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

  5. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
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