Home

6 Modifications We Thought Google Would Make to website positioning But They Still Have not – Whiteboard Friday


Warning: Undefined variable $post_id in /home/webpages/lima-city/booktips/wordpress_de-2022-03-17-33f52d/wp-content/themes/fast-press/single.php on line 26
6 Changes We Thought Google Would Make to search engine marketing But They Nonetheless Haven’t – Whiteboard Friday
Make Website positioning , 6 Adjustments We Thought Google Would Make to search engine optimization However They Still Haven't - Whiteboard Friday , , 4rru_rysznY , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY , https://i.ytimg.com/vi/4rru_rysznY/hqdefault.jpg , 39491 , 5.00 , From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor textual content within a link, there are several areas the place we ... , 1406666114 , 2014-07-29 22:35:14 , 00:11:26 , UCs26XZBwrSZLiTEH8wcoVXw , Moz , 155 , , [vid_tags] , https://www.youtubepp.com/watch?v=4rru_rysznY , [ad_2] , [ad_1] , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY, #Thought #Google #search engine marketing #Havent #Whiteboard #Friday [publish_date]
#Thought #Google #website positioning #Havent #Whiteboard #Friday
From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor text inside a hyperlink, there are several areas where we ...
Quelle: [source_domain]


  • Mehr zu Friday

  • Mehr zu Google

  • Mehr zu Havent

  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die aller ersten Suchmaschinen an, das frühe Web zu systematisieren. Die Seitenbesitzer erkannten direkt den Wert einer lieblings Positionierung in Ergebnissen und recht bald fand man Unternehmen, die sich auf die Besserung qualifitierten. In Anfängen bis zu diesem Zeitpunkt der Antritt oft zu der Transfer der URL der geeigneten Seite an die vielfältigen Search Engines. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Prüfung der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Webseite auf den Server der Suchmaschine, wo ein 2. Softwaresystem, der gern genutzte Indexer, Angaben herauslas und katalogisierte (genannte Wörter, Links zu sonstigen Seiten). Die späten Versionen der Suchalgorithmen basierten auf Infos, die mithilfe der Webmaster eigenhändig vorliegen werden konnten, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Search Engines wie ALIWEB. Meta-Elemente geben einen Gesamteindruck per Essenz einer Seite, jedoch setzte sich bald raus, dass die Anwendung dieser Hinweise nicht zuverlässig war, da die Wahl der eingesetzten Schlagworte dank dem Webmaster eine ungenaue Erläuterung des Seiteninhalts widerspiegeln hat. Ungenaue und unvollständige Daten in den Meta-Elementen konnten so irrelevante Unterseiten bei speziellen Brauchen listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller unterschiedliche Eigenschaften innerhalb des HTML-Codes einer Seite so zu beherrschen, dass die Seite stärker in den Resultaten gefunden wird.[3] Da die späten Suchmaschinen im Internet sehr auf Kriterien abhängig waren, die bloß in den Koffern der Webmaster lagen, waren sie auch sehr anfällig für Delikt und Manipulationen in der Positionierung. Um überlegenere und relevantere Testurteile in den Serps zu erhalten, mussten sich die Operatoren der Suchmaschinen im WWW an diese Faktoren einstellen. Weil der Erfolg einer Search Engine davon abhängt, wesentliche Suchresultate zu den inszenierten Keywords anzuzeigen, konnten ungeeignete Urteile darin resultieren, dass sich die Anwender nach anderweitigen Wege für die Suche im Web umsehen. Die Auflösung der Internet Suchmaschinen fortbestand in komplexeren Algorithmen für das Rangordnung, die Gesichtspunkte beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur nicht leicht steuerbar waren. Larry Page und Sergey Brin konstruierten mit „Backrub“ – dem Vorläufer von Yahoo search – eine Suchmaschine, die auf einem mathematischen KI basierte, der anhand der Verlinkungsstruktur Unterseiten gewichtete und dies in den Rankingalgorithmus einfluss besitzen ließ. Auch zusätzliche Suchmaschinen im Internet überzogen während der Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. gesund der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Yahoo search

  • Mehr zu Thought

  • Mehr zu Whiteboard

17 thoughts on “

  1. What Ive found is that it's not so much the topical backlinks but the anchor texts to the websites that link to your site. EG. if the botany website has "garden resource" related anchors in it's backlinks, i've found it to send more juice as opposed to if the site so happened to have general backlinks. So basically, aged tier 2 anchors have a major effect.

  2. Re #1 I'm not sure google has got the whole relevance thing down yet!

    Here is why, do a site:yourdomain search on pretty much any domain, look at the results, next to the green url is a green arrow click on that and you will see, cached and share on all pages and just occasionally "similar"

    There is no logical reason why google adds the similar option to one page and not another where two pages from the same site are somewhat identical in structure and content, Imagine a site about motor vehicles, with a category page about cars and another page about buses, one would expect that either both pages have a similar link or both do not, their is no logic in one having it and the other not. 

    Would be interesting to see if anybody here has any idea why google is adding a similar link to some pages and not to others?

    It could quite possibly be that googles "similar algorithm" just don't work too well and explains #1 in your video.

    "Just for the record the the "similar link" on certain pages is constant, I monitor a few sites and the pages that have them are always the same" I also do not see pages without it suddenly getting them. It may be they are updated during some animal update uniquely.

  3. In terms of casinos, I've noticed fewer organic results on the first page overall for some of the most competitive terms. I just searched for "sportsbook" on Google, signed in and not signed in, and both times got only 7 results on that first page. No knowledge graph or any type of vertical results.

    And of the 7 results, one is an exact match sportsbook, one is Wikipedia, one is reddit, and the other 4 are for only 3 actual sportsbooks (1 site has 2 listings).

    I've been watching this results page since 2010 and it's evolved from 10 links to its current 7, which it's been at since at least late 2012.

    Maybe for the "dark PPC" SERPs, Google's approach is shortening these results pages drastically (at least in the US where sports betting is illegal). This used to be a hyper-competitive keyword with a lot of shifting results, but it's stagnated since 2012.

  4. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

  5. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

Leave a Reply to Dick Smith Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Themenrelevanz [1] [2] [3] [4] [5] [x] [x] [x]