Home

6 Modifications We Thought Google Would Make to SEO But They Still Haven’t – Whiteboard Friday


Warning: Undefined variable $post_id in /home/webpages/lima-city/booktips/wordpress_de-2022-03-17-33f52d/wp-content/themes/fast-press/single.php on line 26
6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimization But They Still Have not – Whiteboard Friday
Make Seo , 6 Modifications We Thought Google Would Make to SEO But They Still Haven't - Whiteboard Friday , , 4rru_rysznY , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY , https://i.ytimg.com/vi/4rru_rysznY/hqdefault.jpg , 39491 , 5.00 , From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor textual content inside a hyperlink, there are several areas the place we ... , 1406666114 , 2014-07-29 22:35:14 , 00:11:26 , UCs26XZBwrSZLiTEH8wcoVXw , Moz , 155 , , [vid_tags] , https://www.youtubepp.com/watch?v=4rru_rysznY , [ad_2] , [ad_1] , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY, #Thought #Google #SEO #Havent #Whiteboard #Friday [publish_date]
#Thought #Google #search engine optimisation #Havent #Whiteboard #Friday
From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor text within a hyperlink, there are several areas the place we ...
Quelle: [source_domain]


  • Mehr zu Friday

  • Mehr zu Google

  • Mehr zu Havent

  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die 1. Suchmaschinen im Netz an, das frühe Web zu systematisieren. Die Seitenbesitzer erkannten zügig den Wert einer lieblings Listung in den Serps und recht bald fand man Unternehmen, die sich auf die Aufwertung qualifizierten. In Anfängen geschah die Aufnahme oft zu der Übertragung der URL der jeweiligen Seite in puncto vielfältigen Suchmaschinen im WWW. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Untersuchung der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Website auf den Webserver der Suchmaschine, wo ein zweites Software, der die bekannten Indexer, Informationen herauslas und katalogisierte (genannte Ansprüche, Links zu anderen Seiten). Die späten Versionen der Suchalgorithmen basierten auf Infos, die dank der Webmaster eigenhändig existieren worden sind, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Suchmaschinen wie ALIWEB. Meta-Elemente geben eine Übersicht per Gehalt einer Seite, jedoch stellte sich bald raus, dass die Verwendung dieser Vorschläge nicht ordentlich war, da die Wahl der genutzten Schlüsselworte durch den Webmaster eine ungenaue Beschreibung des Seiteninhalts reflektieren konnte. Ungenaue und unvollständige Daten in Meta-Elementen konnten so irrelevante Websites bei charakteristischen Stöbern listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller verschiedene Eigenschaften binnen des HTML-Codes einer Seite so zu manipulieren, dass die Seite größer in den Ergebnissen gelistet wird.[3] Da die späten Suchmaschinen sehr auf Aspekte dependent waren, die ausschließlich in den Koffern der Webmaster lagen, waren sie auch sehr unsicher für Delikt und Manipulationen im Ranking. Um vorteilhaftere und relevantere Vergleichsergebnisse in den Ergebnissen zu erhalten, mussten sich die Besitzer der Suchmaschinen im Netz an diese Voraussetzungen adjustieren. Weil der Riesenerfolg einer Anlaufstelle davon abhängt, wesentliche Suchergebnisse zu den gestellten Keywords anzuzeigen, vermochten untaugliche Ergebnisse darin resultieren, dass sich die Benutzer nach ähnlichen Möglichkeiten bei der Suche im Web umsehen. Die Rückmeldung der Suchmaschinen im Internet fortbestand in komplexeren Algorithmen für das Rangfolge, die Merkmalen beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur nicht ohne Rest durch zwei teilbar leicht steuerbar waren. Larry Page und Sergey Brin konstruierten mit „Backrub“ – dem Vorläufer von Die Suchmaschine – eine Suchmaschine, die auf einem mathematischen KI basierte, der anhand der Verlinkungsstruktur Internetseiten gewichtete und dies in Rankingalgorithmus eingehen ließ. Auch alternative Internet Suchmaschinen orientiert zu Gesprächsaufhänger der Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. als der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Die Suchmaschine

  • Mehr zu Thought

  • Mehr zu Whiteboard

17 thoughts on “

  1. What Ive found is that it's not so much the topical backlinks but the anchor texts to the websites that link to your site. EG. if the botany website has "garden resource" related anchors in it's backlinks, i've found it to send more juice as opposed to if the site so happened to have general backlinks. So basically, aged tier 2 anchors have a major effect.

  2. Re #1 I'm not sure google has got the whole relevance thing down yet!

    Here is why, do a site:yourdomain search on pretty much any domain, look at the results, next to the green url is a green arrow click on that and you will see, cached and share on all pages and just occasionally "similar"

    There is no logical reason why google adds the similar option to one page and not another where two pages from the same site are somewhat identical in structure and content, Imagine a site about motor vehicles, with a category page about cars and another page about buses, one would expect that either both pages have a similar link or both do not, their is no logic in one having it and the other not. 

    Would be interesting to see if anybody here has any idea why google is adding a similar link to some pages and not to others?

    It could quite possibly be that googles "similar algorithm" just don't work too well and explains #1 in your video.

    "Just for the record the the "similar link" on certain pages is constant, I monitor a few sites and the pages that have them are always the same" I also do not see pages without it suddenly getting them. It may be they are updated during some animal update uniquely.

  3. In terms of casinos, I've noticed fewer organic results on the first page overall for some of the most competitive terms. I just searched for "sportsbook" on Google, signed in and not signed in, and both times got only 7 results on that first page. No knowledge graph or any type of vertical results.

    And of the 7 results, one is an exact match sportsbook, one is Wikipedia, one is reddit, and the other 4 are for only 3 actual sportsbooks (1 site has 2 listings).

    I've been watching this results page since 2010 and it's evolved from 10 links to its current 7, which it's been at since at least late 2012.

    Maybe for the "dark PPC" SERPs, Google's approach is shortening these results pages drastically (at least in the US where sports betting is illegal). This used to be a hyper-competitive keyword with a lot of shifting results, but it's stagnated since 2012.

  4. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

  5. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

Leave a Reply to Jesus Meca Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Themenrelevanz [1] [2] [3] [4] [5] [x] [x] [x]