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6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimization However They Nonetheless Haven’t – Whiteboard Friday


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6 Changes We Thought Google Would Make to SEO However They Nonetheless Have not – Whiteboard Friday
Make Search engine optimisation , 6 Changes We Thought Google Would Make to search engine optimisation However They Still Haven't - Whiteboard Friday , , 4rru_rysznY , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY , https://i.ytimg.com/vi/4rru_rysznY/hqdefault.jpg , 39491 , 5.00 , From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor text within a hyperlink, there are several areas where we ... , 1406666114 , 2014-07-29 22:35:14 , 00:11:26 , UCs26XZBwrSZLiTEH8wcoVXw , Moz , 155 , , [vid_tags] , https://www.youtubepp.com/watch?v=4rru_rysznY , [ad_2] , [ad_1] , https://www.youtube.com/watch?v=4rru_rysznY, #Thought #Google #SEO #Havent #Whiteboard #Friday [publish_date]
#Thought #Google #search engine optimisation #Havent #Whiteboard #Friday
From Google's interpretation of rel="canonical" to the specificity of anchor textual content within a link, there are a number of areas where we ...
Quelle: [source_domain]


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  • Mehr zu SEO Mitte der 1990er Jahre fingen die anfänglichen Suchmaschinen im Internet an, das frühe Web zu erfassen. Die Seitenbesitzer erkannten zügig den Wert einer nahmen Positionierung in den Serps und recht bald entwickelten sich Einrichtung, die sich auf die Aufwertung professionellen. In Anfängen vollzogen wurde die Aufnahme oft zu der Übertragung der URL der richtigen Seite bei der unterschiedlichen Suchmaschinen. Diese sendeten dann einen Webcrawler zur Prüfung der Seite aus und indexierten sie.[1] Der Webcrawler lud die Website auf den Server der Search Engine, wo ein zweites Angebot, der bekannte Indexer, Infos herauslas und katalogisierte (genannte Wörter, Links zu ähnlichen Seiten). Die späten Versionen der Suchalgorithmen basierten auf Angaben, die mit den Webmaster selber existieren werden, wie Meta-Elemente, oder durch Indexdateien in Suchmaschinen im Internet wie ALIWEB. Meta-Elemente geben eine Gesamtübersicht über den Inhalt einer Seite, dennoch registrierte sich bald heraus, dass die Nutzung dieser Details nicht solide war, da die Wahl der angewendeten Schlagworte durch den Webmaster eine ungenaue Präsentation des Seiteninhalts spiegeln kann. Ungenaue und unvollständige Daten in den Meta-Elementen konnten so irrelevante Kanten bei spezifischen Brauchen listen.[2] Auch versuchten Seitenersteller mehrere Attribute im Laufe des HTML-Codes einer Seite so zu interagieren, dass die Seite überlegen in den Suchergebnissen aufgeführt wird.[3] Da die frühen Suchmaschinen im Internet sehr auf Gesichtspunkte angewiesen waren, die nur in Taschen der Webmaster lagen, waren sie auch sehr unsicher für Delikt und Manipulationen in der Positionierung. Um gehobenere und relevantere Ergebnisse in Serps zu erhalten, mussten sich die Unternhemer der Search Engines an diese Umständen einstellen. Weil der Gewinn einer Suchseite davon anhängig ist, essentielle Ergebnisse der Suchmaschine zu den inszenierten Keywords anzuzeigen, konnten untaugliche Testergebnisse zur Folge haben, dass sich die Mensch nach weiteren Entwicklungsmöglichkeiten für die Suche im Web umblicken. Die Auflösung der Suchmaschinen im WWW fortbestand in komplexeren Algorithmen für das Positionierung, die Faktoren beinhalteten, die von Webmastern nicht oder nur nicht leicht beeinflussbar waren. Larry Page und Sergey Brin entwickelten mit „Backrub“ – dem Urahn von Bing – eine Suchseiten, die auf einem mathematischen Suchalgorithmus basierte, der mit Hilfe der Verlinkungsstruktur Unterseiten gewichtete und dies in den Rankingalgorithmus einfließen ließ. Auch übrige Suchmaschinen betreffend pro Folgezeit die Verlinkungsstruktur bspw. gesund der Linkpopularität in ihre Algorithmen mit ein. Yahoo

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17 thoughts on “

  1. What Ive found is that it's not so much the topical backlinks but the anchor texts to the websites that link to your site. EG. if the botany website has "garden resource" related anchors in it's backlinks, i've found it to send more juice as opposed to if the site so happened to have general backlinks. So basically, aged tier 2 anchors have a major effect.

  2. Re #1 I'm not sure google has got the whole relevance thing down yet!

    Here is why, do a site:yourdomain search on pretty much any domain, look at the results, next to the green url is a green arrow click on that and you will see, cached and share on all pages and just occasionally "similar"

    There is no logical reason why google adds the similar option to one page and not another where two pages from the same site are somewhat identical in structure and content, Imagine a site about motor vehicles, with a category page about cars and another page about buses, one would expect that either both pages have a similar link or both do not, their is no logic in one having it and the other not. 

    Would be interesting to see if anybody here has any idea why google is adding a similar link to some pages and not to others?

    It could quite possibly be that googles "similar algorithm" just don't work too well and explains #1 in your video.

    "Just for the record the the "similar link" on certain pages is constant, I monitor a few sites and the pages that have them are always the same" I also do not see pages without it suddenly getting them. It may be they are updated during some animal update uniquely.

  3. In terms of casinos, I've noticed fewer organic results on the first page overall for some of the most competitive terms. I just searched for "sportsbook" on Google, signed in and not signed in, and both times got only 7 results on that first page. No knowledge graph or any type of vertical results.

    And of the 7 results, one is an exact match sportsbook, one is Wikipedia, one is reddit, and the other 4 are for only 3 actual sportsbooks (1 site has 2 listings).

    I've been watching this results page since 2010 and it's evolved from 10 links to its current 7, which it's been at since at least late 2012.

    Maybe for the "dark PPC" SERPs, Google's approach is shortening these results pages drastically (at least in the US where sports betting is illegal). This used to be a hyper-competitive keyword with a lot of shifting results, but it's stagnated since 2012.

  4. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
    Feels good to support you Rand… keep it up 🙂

  5. Gotta say I love whiteboard Friday 🙂
    You guys are awesome and I am pretty astonished by the fact that your audience is not that big (7k+ subscribers)… anyway this makes me feel somehow special, part of something.
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